הנהלת חשבונות וחשבות: כל מה שהסטארט אפ שלך צריך

ניהול חברת סטארט אפ מצריך זמן ומשאבים רבים. עליכם לפתח את המיזם שלכם,  להתמודד מול המתחרים, לגייס הון ממשקיעים, לבנות אסטרטגיה שיווקית ועסקית, לנהל כוח אדם ועוד. עם כל כך הרבה משימות ומטלות, סביר להניח שלכם, בעלי חברת הסטארט אפ, אין פנאי להתעסק בעבודות הנהלת חשבונות. הפיתרון הוא לשכור שירותי הנהלות חשבונות וחשבות של רואה חשבון המתמחה בליווי חברות סטארט אפ. 

מה כולל שירות הנהלת חשבונות לסטארט אפ?

פתיחת תיקים ברשויות המס כל עצמאי, בין אם מדובר בחברה בע״מ, תאגיד או אדם פרטי, מחויב לפתוח תיק ברשויות המס עם תחילת פעילותו העסקית. אנו נדאג עבורכם לכל הבירוקרטיה הכרוכה בפתיחת התיקים במס הכנסה, במע״מ וביטוח לאומי.

דיווחים לרשויות המס כחלק משירות הנהלת חשבונות לחברות סטארט אפ, אנו נטפל בדיווחים החודשיים והשוטפים שעליכם להעביר לרשויות המס – מע״מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. 

הפקת תלושי משכורת לעובדים השכר לעובדים הוא חלק מהותי בהוצאות העסק. אנו נפיק עבורכם תלושי משכורת לעובדים שלכם, תוך חישוב התנאים האישיים של כל עובד וההטבות שמגיעות לו, כמו הוצאות רכב, סלולר, קרן השתלמות, פנסיה וביטוח מנהלים. 

מאזן מבוקר לחברה בע"מ מאזן לחברה בע״מ הוא דוח כספי המתאר את מצבה הפיננסי של החברה. במאזן מפורטים הנכסים וערך הרכוש של חברתכם. אנו נפיק עבורכם מאזן בהתאם לעקרונות החשבונאים המקובלים כפי שנקבעו בתקנים החשבונאיים. 

הגשת דוח שנתי למס הכנסה בעלי עסקים מחוייבים להגיש דוח שנתי של ההכנסות וההוצאות שלהם לשנת המס. אנו נפיק עבורכם דוח מפורט ומדויק ונבחן האם אתם זכאים להחזרי מס. 

סיוע בהכנת הצהרת הון הצהרת הון היא הצהרה לגבי כל הנכסים וההתחייבויות הכלכליות של החברה. על הצהרת להיות מדויקת – רישום פרטים כוזבים, השמטת נכסים שבבעלותכם ואי הגשת הצהרת ההון במועד שנקבע מהווה עבירה פלילית. אנו נדאג לבצע בדיקה מקיפה של הנכסים, נבדוק הפרשי הון שנוצרו במהלך השנים ונספק הסברים מתאימים לרשויות המס על המקורות הכספיים. 

הכנת דוחות למשקיעים לצורך גיוס הון גיוס כספים ממשקיעים עבור חברת הסטארט אפ שלכם, צריך להיעשות בין היתר על ידי פרסום דוחות כספיים של החברה. אנו נדאג להכנת הדוחות הכספיים שיפרטו את מצבה הפיננסי של החברה שלכם ויאפשרו למשקיעים להתרשם מפוטנציאל ההשקעה בחברה. 

דוחות שונים למדען הראשי אנו נפיק עבורכם דוחות ללשכת המדען הראשי בישראל לצורך קבלת מענק. הצלחתם לגייס את המענק? חשוב לדעת כי התנאי לתמיכה של לשכת המדען הראשי הוא דיווח של חלוקת זמן העבודה של העובדים השונים בחברה בהתאם למשימות הדונות. אנו נדאג עבורכם להפקת דוח על חלוקת המשימות היומיומיות של העובדים, כולל המנכ״ל, הבכירים, עובדי חברת כוח אדם וקבלני משנה. 

תכנון ויעוץ מס שוטף מיסוי משפיע רבות על ניהול האסטרטגיה העסקית של חברת הסטארט אפ שלכם. התנהלות נכונה מול רשויות המס דורשת הבנה מעמיקה של תקנות, החוקים והליכי המס. בעלי חברות הסטארט אפ לא תמיד מודעים לכך שהם משלמים מס בשיעור גבוה מדי וכי הם זכאים להחזרי מס. אנו מספקים שירותי תכנון ויעוץ מס שיאפשרו לכם לצמצם סיכונים, ויחד עם זאת לנצל הזדמנויות כך שהחברה שלכם תוכל לצמוח ולהיות רווחית יותר.

ניהול כספים לחברת סטארט אפ התנהלות כלכלית נכונה היא גורם המשפיע רבות על הצלחת חברות סטארט אפ. כחלק מהשירותים שלנו, אנו נסייע לכם לנהל את הכספים שלכם בצורה נכונה תוך ראייה לטווח הארוך.