פתיחת חברה בוושינגטון d.c

וושינגטון, בירת ארצות הברית, נחשבת לאחת הערים המפורסמות בעולם, גם בקרב יזמים ומשקיעים. בירת וושינגטון הצליחה לבסס את מעמדה כמוקד עלייה לרגל של חברות סטארט-אפ גדולות ונחשבות. בזכות עצמתה הכלכלי ההולכת וגוברת, קרבתה ל-Data Center Alley, מקום מושבם של מרכזי נתונים רבים ומשמעותיים, כוח העבודה החרוץ והיצרני, מטרופולין וושינגטון הפך לאחד היעדים האטרקטיביים עבור חברות סטארטאפ שמעוניינות להרחיב את פעילותן מעבר לים. על מנת לבצע רישום והקמת חברה בוושינגטון, תצטרכו עזרה מחברה מקצועית עם צוות מוסמך אמריקאי הבקיא בתחום.

קצת על וושינגטון

וושינגטון די. סי היא בירת ארה"ב הממוקמת על גדת נהר הפוטומק, בצידה הצפון-מזרחי של ארה"ב. השם וושינגטון .D.C נובע מקיצור שם המחוז באנגלית – District of Columbia. העיר קרויה על שמו של נשיא ארה"ב הראשון, ג'ורג' וושינגטון והיא נחשבת לאחת הערים המפורסמות בעולם בשל הבית הלבן, בירת הקפיטול, נאומו של מרטין לותר קינג "I have a dream", בית המשפט העליון והיסטוריה ארוכה של מלחמות, מאבקים ונצחונות.

היתרונות של פתיחת חברה בוושינגטון

  • אזור וושינגטון מתפתח בקצב מסחרר. חברות טכנולוגיות רבות פותחות סניפים בבירת וושינגטון ומרחיבות את פעילותן. הטבות לחברת offshore בוושינגטון מייצרות הזדמנויות מגוונות עבור יזמים ישראליים בתחומים שונים.

     

  • וושינגטון מדורגת במקום השלישי בחשיבותה בתעשיית ההייטק בארצות הברית, אחרי סן פרנסיסקו והסיליקון וואלי. העיר נחשבת לאחד ממוקדי הכוח העסקיים של ארה"ב. במחוז וושינגטון פועלות מעל 9,000 חברות הייטק, אבטחה וביטחון, תוכנה וציוד רפואי. בבירת וושינגטון ממוקמות חברות ענק בינלאומיות כוללות את בואינג, סטארבקס ומיקרוסופט.

     

  • זאת העיר המשכילה ביותר בארה"ב כאשר לפי דוח של חברת ה- CBRE , מעל ל- 50% מהתושבים המבוגרים בני האזור, מחזיקים בתארים ראשונים ומעלה במקצועות הטכנולוגיים השונים.

     

  • בוושינגטון מועסקים לא פחות מ 1.5 מיליון עובדים, ביניהם רבים עובדים עבור חברות טכנולוגיה שונות. במדינת וושינגטון הריכוז הגבוה של עובדי STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה). מאותה סיבה, וושינגטון נחשבת לאחד האזורים האטרקטיביים עבור חברות טכנולוגיה, בייחוד בתחום הסייבר.

     

  • תחום נוסף הנחשב לאטרקטיבי לפיתוח בוושינגטון משויך לתחום הבריאות. ישנם מספר בתי חולים גדולים באזור בעלי מוניטין כגון MedStar Georgetown University Hospital ו- Johns Hopkins Hospital, אשר הם גם בעלי נכונות להתנסות בטכנולוגיות חדשות.

     

  • אחד מהיתרונות של פתיחת חברה בעיר וושינגטון היא הקרבה למוקדי הכוח והרגולציה בוושינגטון, כמו גם הגישה הנוחה ליעדים נוספים בארה"ב ומחוצה לה דרך שדה התעופה דאלס. היום, יותר נוח מתמיד לבעלי העסקים להגיע לוושינגטון.

     

  • ב- 2019 נכנס לתוקפו חוק לפיו אזרחי ישראל רשאים להנפיק אשרות משקיעים – E2 Investor Visa. המשמעות של החוק היא כי אזרחי ישראל העומדים בתנאים מסוימים יוכלו לקבל ויזת משקיע מסוג E2, להתגורר ולעבוד בארה"ב לצורך ניהול ופיתוח של מיזם עסקי.

הקמת חברה בוושינגטון dc

יזם ישראלי השוקל לפתוח פעילות בוושינגטון או להרחיב פעילות עסקית בוושינגטון יצטרך לעבור הליך הכולל מסכת בירוקרטיה לא פשוטה, החל מפתיחת חשבון בנק בארה"ב, רישום החברה, הנפקת EIN ועוד, ולכן מומלץ כבר בשלבים ההתחלתיים להיעזר בשירותים מקצועיים של חברה מקצועית עם צוות רואי חשבון מוסמכים המתמצאים בנבכי הרגולציה אשר יוכלו להעניק פתרון פיננסי מלא בהתאם לצרכי החברה.

רישום החברה בוושינגטון dc

ניתן לרשום בוושינגטון חברה מסוג LLC בעלת מספר יתרונות כאשר הבולט שבהם, אך לא היחיד, הוא מס חברות בשיעור 0% לחברות זרות הנרשמות בוושינגטון, שמקור הכנסתן אינו בארה"ב ושהבעלים שלהן אינם תושבי ארה"ב. ניתן להיעזר בחוקי הממשל לקבלת פרטים נוספים על רישום החברה בוושינגטון. 

חובת דיווח שנתי

חברות LLC ותאגידים תאגידים (C-Corp ו- S-Corp) מחוייבים בהגשת דוחות שנתיים. בכדי לשלם את המיסים הפדרליים נדרש מספר EIN. מספר EIN מונפק על ידי שירות ההכנסה הפנימית (IRS), הכולל תשע ספרות ומשמש בעיקר לדיווח על מיסי תעסוקה.

למה כדאי לכם לפנות ל-ERB לפתיחת החברה בוושינגטון די.סי?

צוות המומחים שלנו הינם רואי חשבון מוסמכים, מנוסים וותיקים בתחום, הבקיאים ברגולציות, מיסוי וחקיקה בארה"ב ובבירת וושינגטון בפרט. נשמח ללוות אתכם ולייעץ לכם על הדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם בפתיחת חברת סטאטראפ בוושינגטון, כדי שתוכלו למקסם את הרווחיות של החברה ולהביא לשגשוג ולצמיחה כלכלית ופיננסית של העסק שלכם. בעזרת צוות מנוסה ומקצועי, תוכלו לפתח ולנהל את חברתכם ביעילות ובאופן נכון.

אילו שירותים אנו מציעים עבור יזמים המעוניינים לפתוח חברה בוושינגטון ?