רואה חשבון אמריקאי לחברת סטארט-אפ

מיהו רואה חשבון אמריקאי?

רואה חשבון אמריקאי (CPA) אחראי על התנהלות פיננסית תקינה ונכונה בחברת סטארט-אפ והוא עוסק בהיבטי המס השונים בחברה.

מערכת המיסוי האמריקאית (IRS) עשויה להטיל קנסות כבדים על חברות סטארט-אפ שאינן מגישות דוח"ות בזמן או מגישות דוחות לא מדוייקים. האכיפה הקפדנית ותקנון התנהלות מורכב מול רשויות המס האמריקאיות, מחייב חברות סטארט-אפ לפנות לשירותיו של רואה חשבון אמריקאי מקצועי. רואה חשבון אמריקאי יסייע במילוי טפסים ובהגשתם לרשויות המס, יתכנן מס מקצועי ובטוח וינהל משא ומתן אל מול הרשויות.

אכיפת רשויות המיסוי בשל אי הגשת דוח

אכיפת חובת דיווח לרשויות המס נוקשה וקפדנית ומלווה בחוקים הדוקים המחייבים את הבנקים בישראל לדווח על פעילויות עסקיות של לקוחות להם אזרחות אמריקאית או גרין קארד אשר מנהלים פעילות עסקית בארה"ב. אי עמידה בתנאים אלה עשויה לגרור עונשים כספיים כבדים ואף ענישה פלילית. כך למשל, בעל החברה עם אזרחות אמריקאית ופעילות עסקית בארה"ב, מחוייב בהגשת דוחות מס לרשויות האמריקאיות ועל דיווח חשבונות הבנק שלו מחוץ לארה"ב, גם אם לעולם לא ביקר בארה"ב.

שירותי מיסוי אמריקאי

ב- 2014 חתמו רשויות המס של ארה"ב וישראל על הסכם לשיתוף פעולה בתחום אכיפת חקיקת מס בינלאומית והוראות חקיקת ה-FATCA) ׁׁ Foreign Accounts Tax Compliance Act). במסגרת ההסכם התחייבו המדינות להעביר מידע בנושאי המס על פעילויות פיננסיות של החברות ושל ישראלים בעלי פעילות עסקית או השקעות בארה"ב.

חברת ERB מתמחה במיסוי אמריקאי ובהגשת דוחות מס אמריקאיים לחברות סטארט-אפ. ERB נותנת פתרונות מיסים בארה"ב בהתאמה אישית ללקוח. החברה כוללת צוות של רואי חשבון אמריקאים מורשים בארה"ב ובישראל.

שירותים הניתנים בחברתינו בנושא מיסוי אמריקאי:

לכל חברת סטארט-אפ שיקולים וצרכים ייחודיים אשר צריכים להילקח בחשבון בעת דיווחי מס אמריקאים ובינלאומיים על ידי רואה חשבון אמריקאי מקצועי.

חברתנו מתמחה בביצוע ניתוח עמוק על אותם הצרכים, בניית מתווה מיסוי אמריקאי ולבסוף ייצוג הלקוח מול רשויות המס השונות וביצוע אינטגרציה עם הגופים הרלוונטים בישראל ובארצות הברית.

ERB מציעה קשת רחבה של שירותי מס ותמיכה בכל שלבי חייה של חברת סטארט-אפ:

  • פתרונות מס אמריקאים לחברות סטארטאפ ישראליות המתרחבות לארה"ב
  • תכנון מס אמריקאי
  • הכנת דוחות שנתיים לרשויות המס האמריקאיות
  • הכנת דוחות FBAR
  • גילוי מרצון בארה"ב
  • הנפקת מספר מס אמריקאי
  • הנהלת חשבונות לחברות אמריקאיות
  • פתיחת חברה בארה"ב
  • ייעוץ לרילוקיישן לארה"ב
  • ייצוג בפני רשויות מס בארצות הברית

למה אנחנו?

חברתינו צברה ניסיון עתיר בתחומי המיסוי השונים ומתמחה במיסוי אמריקאי לחברות סטארט-אפ. לחברת ERB ישנם סניפים נוספים בניו יורק עם רואי חשבון אמריקאיים מומחים בתחומי המיסוי ומעודכנים במדיניות המיסוי ובשינויים חקיקתיים.

מלבד לזמינות גבוהה עבור לקוחותינו שעשויה להיות קריטית פעמים רבות, אנו מעניקים מעטפת שירות מלאה ללקוחותינו, החל מרישום החברה בארה"ב, תכנון מס, בנית תכנית עסקית, רילוקיישן לארה"ב, גיוס עובדים לחברת סטארט-אפ, וכלה בהכנת דוחות מס אמריקאים והנהלת חשבונות שוטפת.

הידע והניסיון שצברנו מעל 20 שנה יביאו לדרך הטובה ביותר להגיע לפתרונות מיסוי אידאליים בהתאמה אישית לכל לקוח.