רישום והקמת חברה בניו ג'רזי

ניו ג'רזי היא מדינה בארצות הברית שנמצאת בין ניו יורק לפנסילבניה. אנשי עסקים ישראלים רבים מתעניינים בהקמת עסק בניו ג'רזי מכיוון שהמדינה מאפשרת רישום חברות מסוג LLC (חברה בערבון מוגבל). הקמת חברה מסוג זה מהווה שילוב אידיאלי בין חברה בע"מ לשותפות והיא נהנית מהטבות שונות. על מנת לבצע רישום והקמת חברה בניו ג'רזי, תצטרכו עזרה מרואה חשבון מוסמך.

קצת על ניו ג'רזי

בניו ג'רזי חיים כ-9,000,000 תושבים והיא נחשבת למדינה בעלת האוכלוסייה הצפופה ביותר בארצות הברית. שמה של המדינה מגיע מהאי ג'רזי הנמצא ליד חופי צרפת. ניו ג'רזי היא יעד חופשה פופולרי ביותר והיא מלאה בעיירות חוף, בתי קזינו, מסעדות, אוניברסיטאות ברמה עולמית, חברות מובילות בתחום המדע והטכנולוגיה ועוד. ניו ג'רזי נחשבת לכלכלה השמינית בגודלה בארצות הברית, ששוויה הוא 625 מיליארד דולר בשנה. שיעור האבטלה בניו ג'רזי הוא נמוך מקצב האבטלה הלאומי של ארצות הברית.

היתרונות של פתיחת חברה בניו ג'רזי

היתרון העיקרי של פתיחת חברה בניו ג'רזי הוא היכולת ליהנות מהקמה של חברה בע"מ. באמצעות כך שאנחנו פותחים חברת LLC (חברה בע"מ) בניו ג'רזי, אנחנו נהנים מכמה יתרונות בולטים:

  • אפשרות ליהנות מהגנה משפטית בכל הנוגע לחברה.
  • הקמת ישות משפטית נפרדת מבעלי החברה.
  • הקמת ישות מס נפרדת, אשר תשלומי המיסים שלה מדווחים בנפרד מבעליה.
  • קבלת הטבות מס שונות.
  • בניו ג'רזי אין הגבלה על כמות החברות אותן יכול אדם להחזיק.

new jersey
כיצד מבצעים רישום והקמת חברה בניו ג'רזי?

על מנת לרשום ולפתוח חברה בניו ג'רזי, יש להתייעץ עם רואה חשבון מקצועי הבקיא בתחום. בעזרת רואה החשבון תוכלו לדעת כיצד לבצע את השלבים השונים של פתיחת החברה. תהליך הקמת החברה כולל מסירת מסמכים רלוונטיים, פתיחת חשבון בנק בחו"ל, הגשת בקשה להקמת חברה בניו ג'רזי, בחירת סוג החברה שתרצו להקים וייעוץ מלא לכל אורך התהליך. אם הנכם מעוניינים ברישום חברה קיימת, תוכלו להיעזר בשירותי רואה החשבון כדי לבצע גם את פעולה זו.

חברה בחו"ל

על מנת לרשום או להקים חברה מחוץ לארץ, יש לדעת את חוקי המדינות השונות ולהיות בקיא בתנאים המשתנים. הקמת עסק בחו"ל יכולה להיות החלטה כלכלית טובה מאוד למי שעושה אותה בצורה בטוחה ונכונה. מלבד היכולת להקים חברת LLC (חברה בע"מ), ניתן להקים עוד כמה סוגים שונים של חברות, ובעזרת רואה חשבון מנוסה ומקצועי, תוכלו לעשות זאת בקלות.