רישום חברת חוץ בישראל

היום יותר ויותר חברות חו"ל מעוניינות להקים פעילות עסקית בישראל. כדי שחברה זרה תוכל לפעול בישראל, עליה להיות רשומה על פי דין כחברת חוץ.

חברה תושבת חוץ אשר מעוניינת לקיים פעילות עסקית בישראל, חייבת להירשם ברשם החברות. נוסף לרישום החברה, פעילות עסקית בישראל מחייבת פתיחת תיק ורישום ברשויות המס בישראל (מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי).

חברת ERB מתמחה במתן שירותים מקיפים לחברות חוץ המעוניינות לפתוח חברה או להקים פעילות עסקית בישראל. אנו מעניקים שירותים פיננסים למעלה מ- 20 שנה לחברות גלובליות ובינלאומיות. צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בכל הדרוש לרישום חברה זרה בישראל, נכין עבורכם את המסמכים הנדרשים לצורך רישום חברת חוץ בישראל ונגיש אותם לרשם החברות במינימום זמן ועלויות, על מנת שתוכלו להתחיל בפעילות העסקית של החברה בישראל ללא עיכובים מיותרים.

מהי חברת חוץ?

בהתאם לסעיף 1 לחוק החברות, התשנ"ט – 1999 : "חברת חוץ – הינו תאגיד, למעט שותפות, שהתאגד מחוץ לישראל". חברת חוץ חייבת להיות רשומה או מאוגדת כדין מחוץ לישראל. רישום החברה נבחן בהתאם לדיני המקום בו החברה התאגדה.

רישום חברת חוץ

על מנת שחברת חוץ תוכל לקיים עסקים בישראל, עליה להיות רשומה כחברת חוץ לפי הוראות סעיף 346 לחוק ולשלם את האגרות הנדרשות. היעדר רישום תקין של החברה לאורך זמן ברשם החברות, הוא התנהלות בלתי הולמת ונושאת בחובה סיכון עצום לחברה המדוברת. למשל, אי רישום החברה לאורך זמן עשוי להוביל לקשיים בניהול חשבונות הבנק. לכן מומלץ מאוד לפנות לאנשי מקצוע הבקיאים בתחום רישום חברות חוץ בישראל, וזאת על מנת למנוע בעיות ועיכובים מיותרים בפתיחת פעילות עסקית של חברה זרה בישראל.

רישום חברת חוץ

אילו מסמכים נדרשים לצורך רישום תקין של חברת חוץ בישראל?

  • עותק ותרגום של תקנון החברה.
  • מסמכי התאגדות של החברה.
  • תעודת התאגדות של חברת חוץ חתומה בחותמת אפוסטיל.
  • רשימת חברי הדירקטוריון של החברה. הרשימה תכלול מספר דרכונים או מספרי ת"ז ישראלים.
  • שם וכתובת של אדם היושב בישראל מייצג את החברה ומוסמך לקבל מסמכי בית משפט והודעות בשם החברה.
  • ייפוי כוח של היושב בישראל ומורשה לפעול בשם החברה בישראל.
  • אישור תשלום אגרה רלוונטית.

**במידה וחל שינוי באחד המסמכים או בפרטי החברה, על החברה להודיע על השינוי המדובר בתוך 14 ימי עסקים לרשם החברות ממועד השינוי.

פרטים נוספים הנדרשים לצורך רישום חברה זרה בישראל:

א. בקשת שם לחברה. זהו השם שישמש את החברה ואת הרשויות המקומיות בעסקי החברה בישראל.

ב. כתובת החברה. כדי שחברה זרה תוכל לפעול בישראל, עליה לציין כתובת פיזית להגעת מסמכים, מכתבים וכיו"ב.

ג. פרטי החברה. פרטים על החברה כגון: מטרות החברה, הרכב הון של החברה, סוג תאגיד, בעלי מניות של החברה, רשימת דירקטורים בחברה, בעלי תפקידים בחברה ועוד.

ד. מסמכים רלבנטים אחרים.

מינוי נציג לצרכי מס

סעיף 60 לחוק מס ערך מוסף, התשל"ו-1975 (להלן: "חוק מע"מ") קובע : שחברת חוץ נדרשת למנות נציג בישראל לצורך פקודת מס הכנסה. על הנציג להיות מיופה כוח מטעם חברת החוץ לצורך הגשת דיווחים לרשות המיסים. בהתאם לחוק מע"מ על החברה להודיע תוך 30 יום ממועד תחילת פעילות עסקית בישראל למנהל מע"מ את שמו של נציגו המקומי. הנציג יכול להיות אדם שמקום מושבו בישראל או תאגיד הרשום בישראל.

שירותי רישום חברת חוץ בישראל : למה כדאי לכם לבחור ב- ERB?

למשרדנו יש מומחיות ייחודית ברישום חברות חוץ בישראל. צוות המומחים שלנו הם בעלי עשרות שנות ניסיון בכל הנוגע לחוקים ושירותים רלבנטים.

  • חברתנו מתמחה במתן שירותים מקיפים לחברות חוץ, לרבות שירותי ליווי ורישום של חברות חוץ בישראל.
  • למעלה מ- 20 שנות ניסיון במתן שירותים לחברות גלובליות ובינלאומיות. אלפי לקוחות מרוצים מכל העולם.
  • מענה מקיף לצרכים עסקיים ומסחריים של חברות חוץ בישראל.
  • פתרונות מהירים, יעילים ואיכותיים לרישום חברות חוץ בישראל בצורה מהירה ובמינימום זמן ועלויות.

מעוניינים להקים פעילות עסקית בישראל? מחפשים שותף אמין ומקצועי לתהליך? לרישום חברת חוץ בישראל מוזמנים ליצור עמנו קשר. נדאג להעניק לכם שירות מהיר, יעיל ומקצועי.

לייעוץ השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם: