תוכנית עסקית לקבלת ויזת השקעה / ניוד מנהלים לארה"ב

מהי ויזת השקעה בארה”ב?

ויזת השקעה בארה"ב, הנקראת גם ויזת משקיעים, היא למעשה הסכם אמנה הדדי שנחתם בחודש מאי 2019 בין ארה"ב וישראל, המעניק לאזרחי מדינה אחת ויזת השקעה במדינה השנייה.

ניתן להשקיע בכל עסק חוקי בכל מקום בארה"ב. על סוג העסק המקנה ויזת השקעה בארה"ב יש שתי מגבלות: לא השקעה בנדל"ן או השקעה בפיננסים.

לגבי גודל העסק, המגבלה האפקטיבית העיקרית לקבלת ויזת השקעה בארה"ב היא הדרישה להשקעה של 100 אלף דולר לפחות בעסק והעסקה של עובד אמריקאי אחד לפחות, כשכיר במשרה מלאה.

 

מהי תוכנית עסקית?

תכנית העסקית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך קבלת ויזת ההשקעה E2 לארה"ב. תכנית זו צריכה להציג את הרעיון העסקי, את התחזיות הפיננסיות, את היתרונות התחרותיים ואת הסיכונים הכרוכים בהשקעה.

כמו כן, חשוב להדגיש את היכולות הניהוליות והניסיון של המשקיע בתחום העסקי הרלוונטי. תכנית עסקית מקיפה ומנומקת היטב תעזור לשכנע את הקונסוליה האמריקאית כי ההשקעה המתוכננת היא כנה, יציבה וצפויה להצליח.

יש להקפיד על כתיבה ברורה ומקצועית, תוך שימוש בנתונים עדכניים ומהימנים. כמו כן, חשוב לציין את הסכום הכספי שיושקע ואת מקורותיו.

צוות ERB יכולים לסייע בהכנת תכנית עסקית איכותית, המותאמת לדרישות הספציפיות של הקונסוליה האמריקאית.

 

תוכנית עסקית לקבלת ויזת השקעה לארה"ב

תכנית עסקית מפורטת ומנומקת היא הדרך להוכיח שההשקעה המתוכננת היא אכן משמעותית ויש סיכוי טוב שהעסק יצליח. התכנית צריכה לכלול ניתוח שוק מקיף, תחזיות כלכליות, תקציבים צפויים, מבנה ארגוני ותפעולי מפורט ותוכניות שיווק ופיתוח. ככל שהתכנית תהיה מנומקת ומבוססת טוב יותר, כך יגדלו הסיכויים לקבלת הויזה.

התכנית העסקית תומכת בעובדה, שהמבקש ויזה לארה"ב יהיה מסוגל לתרום באמצעות עסקו לצמיחת כלכלת ארה"ב על ידי יצירת מקומות עבודה והשקעות הון. לכן, תכנית שתציג תוכניות ברורות ליצירת מקומות עבודה חדשים ומשמעותיים, תגדיל את סיכויי האישור. כמו כן, השקעה בתחומים חיוניים או באזורים נחשלים תיתן יתרון. בסופו של דבר, תכנית עסקית איכותית ומשכנעת היא המפתח להוכחת הפוטנציאל העסקי ולקבלת ויזת ה 2E או 1L לארה"ב.

 

כתיבת תוכנית עסקית לסטארט-אפ

לתוכנית עסקית לסטארט-אפ יש מאפיינים שונים, בהתאם לאופי המיזם וסוג השוק שבו הוא פועל. ולכן חשוב לפנות למומחים שמתמקצעים בהכנת תוכניות עסקיות לחברות פינטק וסטאטראפים על מנת להגדיל את הסיכויים לקבלת ויזת השקעה לארצות הברית.

 

באיזה שלב מגישים תוכנית עסקית?

ויזה 2E

דרישת נציגי הקונסוליה האמריקאית היא להגיש את התכנית העסקית יחד עם הבקשה לוויזת E2 לארה"ב. דרישה זו נובעת מכך שוויזת ה-E2 היא ויזה עסקית המיועדת למשקיעים זרים אשר מתכוונים להקים או לרכוש עסק בארה"ב. על מנת להוכיח את כוונותיהם העסקיות האמיתיות ואת ההשקעה הכספית המתוכננת, על המבקשים להגיש תכנית עסקית מפורטת יחד עם הבקשה לוויזה.

רמת האיכות של התכנית העסקית, חייבת להיות קרובה לאיכות של תכניות העסקיות אשר מוגשות לבנקים מסחריים או למשקיעים מתוחכמים. במילים אחרות, התכנית העסקית חייבת להיערך בצורה מקצועית ביותר.

תכנית עסקית איכותית מעידה על רצינות והיערכות מקצועית ותסייע במשיכת משקיעים ושותפים עסקיים פוטנציאליים. היא גם תשמש כמצפן להובלת העסק לאחר הקמתו. לכן, חשוב להשקיע מאמצים רבים בהכנת התוכנית העסקית ולהציג אותה ברמה גבוהה ביותר.

שכן, במובן מסוים, התכנית העסקית מהווה את הפנים של העסק, וההתרשמות הראשונית מהעסק, תכריע את גורל התיק כולו. האורך של תכנית עסקית סבירה, יהיה לא פחות מ-20 עמודים, ותכלול תרשימים אינפורמטיביים, טבלאות, תמונות וגרפים אשר יקלו על קורא לצורך הבנה טובה יותר של טיבו וטבעו של העסק.

 

ויזה L-1

ויזת ניוד מנהלים L-1 היא אשרת עבודה זמנית המיועדת לעובדים מיומנים בעלי ניסיון עבודה של לפחות שנה בחברה מחוץ לארצות הברית, המועברים למשרד של אותה החברה בארצות הברית.

ויזת L-1 לארצות הברית היא ויזת עבודה המאפשרת לבעליה לעבוד בתוך גבולות ארה"ב. אנשים המחזיקים באשרה זו זכאים לעבוד אך ורק עבור המעסיק האמריקאי שהגיש בקשה עבורם, ובתפקיד המוגדר במסמכי האשרה. מטרת ויזה זו היא לאפשר לחברות רב-לאומיות להעביר עובדים מסוימים מסניפים במדינות אחרות לסניפים בארצות הברית לצורך העסקה לתקופה מוגבלת. ההעברה של עובדים אלה נעשית לרוב לשם העברת ידע, כישורים או ניהול בין הסניפים השונים.

בעלי אשרת L-1 זכאים לעבוד בארצות הברית למשך תקופה מקסימלית של 3 שנים, עם אפשרות להארכה נוספת של עד 4 שנים נוספות, להרחבה של עד 7 שנים כמקסימום. לאחר תקופה זו, ניתן להגיש בקשה להארכת האשרה או לפתיחת הליך קבלת תושבות קבע (גרין קארד) בארצות הברית. הסדרים אלה מאפשרים לעובדים בעלי אשרת L-1 לעבוד בארצות הברית לפרק זמן ממושך, תוך שמירה על האפשרות להשיג מעמד תושב קבע במדינה.

בעלי ויזת L-1 רשאים להביא עמם את בני משפחתם הקרובים (בן/בת זוג וילדים מתחת לגיל 21) לארצות הברית. בני המשפחה מקבלים ויזת L-2, המאפשרת להם לשהות בארה"ב כל עוד ויזת L-1 של בן המשפחה העיקרי תקפה. בני זוג של בעלי ויזת L-1 רשאים לעבוד בארה"ב לאחר קבלת אישור עבודה (EAD).

 

ויזה L-1A לעומת L-1B

ישנם שני סוגים של ויזת L-1:

1. ויזה L-1A , למנהלים ומנהלים בכירים.

2. ויזה L1-B , לעובדים בעלי ידע מקצועי מיוחד.

ההבדל העיקרי ביניהם הוא בתפקיד ובמשך הזמן המרבי של השהייה בארה"ב. בעלי ויזת L-1A יכולים לשהות עד 7 שנים, בעוד שבעלי ויזת L-1B מוגבלים ל-5 שנים. חשוב לציין כי על החברה המעסיקה להוכיח כי קיים קשר עסקי בין החברה בחו"ל לבין החברה בארה"ב, וכי העובד המועבר ממלא תפקיד חיוני בארגון. כמו כן, על העובד להוכיח כי יש לו את הכישורים והניסיון הנדרשים לתפקיד המיועד בארה"ב.

 

מי זכאי להגיש בקשה עבור אשרת L1?

ישנם שני סוגי מועמדים עיקריים הזכאים להגיש בקשה עבור אשרת L1:

עובדים בכירים – עובדים בכירים הם עובדים בעלי תפקידים מנהלים, מנהלים בכירים, או מומחים טכניים. על מנת להיות זכאים לויזה מסוג L1A, על העובד הבכיר לעמוד בקריטריונים הבאים:

1.על המועמד להציג תכנית עסקית מפורטת לפעילות החברה בארה"ב, כולל יעדים, אסטרטגיות שיווק, תחזיות כספיות ותכניות גיוס עובדים. חשוב להדגיש את ההבדלים בין השוק האמריקאי לשוק המקומי ולהסביר כיצד הניסיון הקודם יסייע בהתמודדות עם האתגרים הצפויים. בנוסף, יש לפרט את ההישגים המשמעותיים בתפקיד הניהולי הקודם, כגון גידול במכירות, שיפור ביעילות התפעולית, או פיתוח מוצרים חדשים. מומלץ להציג נתונים כמותיים ודוגמאות ספציפיות המדגימות את היכולות הניהוליות.לבסוף, יש להתייחס לתרומה הצפויה של המנהל לפיתוח העסקי של החברה בארה"ב, כולל יצירת קשרים עסקיים, הבנת הרגולציה המקומית, והתאמת המוצרים או השירותים לדרישות השוק האמריקאי.

2.להיות בעל תפקיד ניהולי, ניהולי בכיר, או מומחה טכני

3.להיות מועבר למשרד של אותה החברה בארצות הברית

 

עובדים מקצועיים – עובדים מקצועיים הם עובדים בעלי ניסיון עבודה בתחומים כגון הנדסה, מכירות, או שיווק. על מנת להיות זכאי לאשרה מסוג L1B, על העובד המקצועי לעמוד בקריטריונים הבאים:

1.להיות בעל ידע וניסיון מקצועי בתחום הרלוונטי

2.להיות בעל ניסיון עבודה של לפחות שנה מחוץ לארה"ב

3.להיות מועבר למשרד של אותה החברה בארצות הברית

בנוסף לקריטריונים אלו, על המעסיק האמריקאי לעמוד גם הוא בקריטריונים מסוימים, כגון:

4.להיות בעל עסק או חברה חוקיים בארצות הברית

5.להיות בעל פעילות עסקית משמעותית בארצות הברית

6.להיות בעל קשר עסקי עם החברה מחוץ לארצות הברית (חברת בת, סניפים של חברות וכ'ו).

 

קריטריונים לזכאות ויזה 1-L לארה"ב

על מנת לקבל ויזה L1, על המועמד לעמוד בשני קריטריונים עיקריים:

הקריטריון האישי – מחייב את המועמד להוכיח שעבד מחוץ לגבולות ארצות הברית במשך תקופה רצופה של שנה אחת לפחות. תקופה זו חייבת להיות במהלך 3 השנים שקדמו להגשת הבקשה. בנוסף, המועמד חייב להיות מועבר (מנוטר) לסניף או למשרד של אותה החברה בתוך ארצות הברית, כחלק מתהליך הגשת הבקשה. מדובר בקריטריון מפורש ומחייב, שנועד להבטיח את הזיקה והקשר הארגוני בין המועמד לחברה בה הוא מועסק.

קריטריון עסקי – הינו אחד מהתנאים העיקריים לקבלת אשרת ויזה לחברה אמריקאית המבקשת להעסיק עובדים ישראליים. תנאי זה דורש כי החברה האמריקאית תהיה ישות עסקית חוקית הפועלת בשטח ארצות הברית, ותהיה מעורבת בפעילות עסקית משמעותית בתחומה. בנוסף, על החברה האמריקאית להיות קשורה בקשרים עסקיים עם החברה המקבילה בישראל, אשר מבקשת להעסיק את העובדים הישראליים. מדובר בקריטריון חשוב המעיד על הקשר העסקי המשמעותי בין שתי החברות, כתנאי להעסקת העובדים הישראליים בארצות הברית.

על מנת לקבל אשרת L1, על המועמד להוכיח כי קיים קשר אמיתי ומוצק בין החברה הזרה שבה הוא עובד לבין החברה האמריקאית שבה הוא אמור להיות מועבר. הקשר הזה צריך להיות מוכח באמצעות מסמכים ודוחות שיאמתו את קיומו.

מבנה הבעלות – של שתי החברות המעורבות הוא אחד המסמכים החשובים ביותר שיש להציג. מסמך זה צריך להבהיר בבירור את אופי הקשר והשליטה בין החברה הזרה לבין החברה האמריקאית. הוא צריך להראות באופן מפורט האם החברה הזרה היא בעלת שליטה מלאה או חלקית בחברה האמריקאית, או שמא שתי החברות קשורות בקשר עסקי הדוק אחר. הצגת מבנה הבעלות והשליטה בין החברות היא הכרחית על מנת להבין את מערכת היחסים ביניהן ולוודא שהעסקה תואמת את הדרישות הרגולטוריות והחוקיות.

בנוסף למסמך המציג את מבנה הבעלות, יש להציג גם מסמכים המציגים את אופי הקשר העסקי בין שתי החברות. מסמכים אלו יכולים לכלול, בין היתר:

  • דוחות כספיים משותפים
  • חוזים עסקיים בין שתי החברות
  • שיתופי פעולה עסקיים, כגון שיתוף בפיתוח מוצרים או שירותים, שיתוף במכירות או שיווק, או שיתוף במחקר ופיתוח.
  • מסמכים ודוחות אחרים
 

בנוסף למסמכים המפורטים לעיל, USCIS עשוי לדרוש מסמכים או דוחות נוספים כדי להוכיח את קיומו של קשר אמיתי ומוצק בין שתי החברות. לדוגמה, USCIS עשוי לדרוש מסמכים המציגים את הקשר העסקי בין שתי החברות לאורך זמן, או מסמכים המציגים את התרומה הצפויה של המועמד לחברה האמריקאית.

 

קריטריונים ספציפיים לקבלת ויזה L-1A

לצורך קבלת ויזת L1A, הקריטריון האישי הוא שהמועמד חייב להיות בעל תפקיד ניהולי בכיר, כגון מנהל או מנהל בכיר, או שהוא בעל מומחיות טכנית ייחודית. כלומר, המועמד חייב להיות בעל תפקיד מפתח בארגון, בין אם זה בניהול או בתחום הטכנולוגי. זאת על מנת להבטיח שהמועמד אכן מחזיק בכישורים והידע הנדרשים לתפקיד המיועד. קריטריון זה מהווה תנאי הכרחי לצורך קבלת אישור הויזה.

 

קריטריונים ספציפיים לקבלת ויזת L-1B

עבור אשרת L1B, הקריטריון האישי העיקרי הוא שהמועמד חייב להפגין ידע וניסיון מקצועי מוכח בתחום הרלוונטי. זאת אומרת, המועמד צריך להיות בעל כישורים, השכלה והתמחות ספציפיים, אשר הוכחו והוערכו כמתאימים למשרה המוצעת. הקריטריון הזה נועד להבטיח שהמועמד יוכל לתרום ולהוסיף ערך משמעותי לארגון המעסיק, ולבצע את התפקיד ברמה גבוהה. זהו אפוא תנאי מקדים חיוני לקבלת אשרת L1B.

 

ויזת L2

ויזת L2 היא ויזה זמנית המיועדת לבני זוג וילדים מתחת לגיל 21 של מחזיקי סטטוס L-1. בעלי אשרת L2 רשאים לעבוד בארצות הברית, אך הם אינם חייבים לעשות זאת.

על מנת לקבל אשרת L2, על המועמד לעמוד בשני קריטריונים עיקריים:

  • המועמד חייב להיות בן זוג או ילד של מחזיק סטטוס L-1.
  • החברה האמריקאית חייבת לעמוד בקריטריונים שנקבעו לקבלת אשרת L1.

בנוסף לקריטריונים האלה, על המועמד לעמוד גם בדרישות נוספות כדי להגיש בקשה לויזת L2 בהצלחה. הוא נדרש להיות בעל דרכון בתוקף, להציג תעודת לידה או מסמך אחר המעיד על גילו, להמציא תמונת פספורט עדכנית ולשלם את האגרה הנדרשת. התהליך של הגשת בקשה לויזת L2 דומה במהותו לתהליך של הגשת בקשה לויזת L1, אך עשוי להיות מעט שונה בהיבטים מסוימים. המועמד צריך להיות מודע לדרישות הספציפיות והליך ההגשה המתאים לסוג הויזה שהוא מבקש.

 

הארכת ויזת L1

עובדי L-1 יכולים להאריך את אשרתם עד 7 שנים. המעסיק האמריקאי חייב להגיש בקשה להארכה לשירותי ההגירה והאזרחות של ארה"ב לפחות 60 יום לפני תום תוקף האשרה. הבקשה חייבת לכלול מסמכים המוכיחים שהעובד עדיין עומד בקריטריונים לקבלת האשרה. USCIS בודקת את הבקשה, ובמידה והיא מאושרת, האשרה מוארכת ל-7 שנים נוספות.

אין הגבלה על מספר הפעמים שבהן ניתן להגיש בקשה להארכת אשרת L1. עם זאת, ה-USCIS (רשות האזרחות והגירה של ארה"ב) עשויה לדרוש מהמעסיק האמריקאי להוכיח כי עדיין קיים צורך בשירותיו של המועמד בחברה האמריקאית. הדבר נועד להבטיח כי האשרה מוארכת רק כאשר יש הצדקה עסקית מוכחת להמשך העסקתו של העובד הזר בארצות הברית. גמישות זו בהגשת בקשות להארכה מאפשרת לחברות לשמר את שירותיהם של עובדים בעלי ניסיון וידע ייחודי, ולהמשיך להפיק תועלת מהכישורים שלהם לטובת הפעילות העסקית.

 

תוך כמה זמן מקבלים ויזה 1-L

זמן לעיבוד הבקשה לויזת L-1 משתנה בהתאם ל USCIS בו הוגשה הבקשה ולמורכבות המקרה. באופן כללי, לויזות L-1 יש זמני עיבוד מהירים בהרבה מקטגוריות אחרות של ויזות עבודה.

ניתן לבדוק את זמני העיבוד הנוכחיים לאשרות L-1 במרכזי שירות ספציפיים של USCIS כאן.

חלק ממגישי הבקשה עשויים להיות זכאים להגשת בקשה מסוג "premium processing" תמורת תשלום נוסף. אם הבקשה מאושרת, USCIS בדרך כלל יעבד את בקשת ויזת L-1 תוך 15-45 ימי עסקים.

 

תהליך לקבלת ויזה  L-1

כדי להגיש בקשה לוויזת L-1, על המעסיק (ספונסר) ועל מגיש הבקשה לוויזה להקפיד על ההנחיות להגשת הבקשה. להלן שלב אחר שלב כיצד להגיש בקשה לויזת L-1:

המעסיק (ספונסר):

הגשת טופס I-129: המעסיק האמריקאי חייב להגיש טופס I-129  (בקשה לעובד זר לא מהגר) למשרד האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS). בקשה זו בדרך כלל כוללת תיאור מפורט של תפקיד העבודה, ראיות לקשר המזכה בין המעסיק הזר לישות האמריקאית, והוכחה לזכאות ולכישורים של המוטב.

תשלום אגרות הגשה ממשלתיות: על המעסיק לשלם את אגרות ההגשה הנדרשות עבור טופס I-129 וכל אגרה נוספת, כגון אגרת מניעת הונאה אם רלוונטי.

מגיש הבקשה לויזה L-1:

השלמת טופס DS-160: לאחר אישור בקשת טופס I-129, על מבקש הוויזה למלא את טופס DS-160 (בקשה מקוונת לוויזה שאינה להגירה) באתר האינטרנט של מרכז הבקשות האלקטרוני הקונסולרי (CEAC).

תשלום אגרת בקשת הוויזה: לאחר הגשת טופס DS-160, על המבקש לשלם את אגרת בקשת הוויזה הנדרשת לשגרירות או לקונסוליה של ארה"ב שבה יתואם ראיון הוויזה.

תיאום וביצוע ראיון ויזה: לאחר מכן, המבקש יכול לקבוע תור לראיון ויזה בשגרירות או בקונסוליה האמריקאית במדינת המוצא שלו. ראיון הויזה מסוג L-1 עשוי לדרוש מסמכים תומכים ספציפיים, כגון דרכון בתוקף, הוכחת הצעת העבודה, ועוד.

 

שאלות נפוצות לגבי ויזה  L-1

מה היא ויזה L-1  

ויזה L-1 היא ויזה לעובדים המועתקים לעבוד בסניף של חברה בארה"ב, לתקופה מוגבלת של עד 7 שנים.

מי זכאי לקבל ויזה L-1  

עובדים של חברה בחו"ל שמועברים לעבוד בסניף של אותה חברה בארה"ב, בין אם הם מנהלים, מומחים או עובדים בכירים אחרים.

מה הם התנאים לקבלת ויזה L-1  

העובד צריך להיות מועסק בחברה בחו"ל למשך לפחות שנה אחת לפני ההעברה לארה"ב, והחברה בארה"ב צריכה להיות קשורה באופן הדוק לחברה בחו"ל.

כמה זמן תקפה ויזה L-1  

ויזה L-1 תקפה לתקופה של עד 7 שנים, כאשר ניתן להאריך אותה בתנאים מסוימים.

האם בן/בת הזוג והילדים של העובד זכאים לקבל ויזה L-2

כן, בן/בת הזוג והילדים של העובד זכאים לקבל ויזה L-2, המאפשרת להם להתגורר ולעבוד בארה"ב.

מה ההבדל בין ויזה L-1A לL-1B

ויזה L-1A ניתנת למנהלים ובעלי תפקידים בכירים, בעוד ויזה L-1B ניתנת למומחים ועובדים בכירים אחרים.

האם ניתן להפוך מויזה L-1 לקבלת מעמד של תושב קבע?

כן, ניתן להפוך מויזה L-1 לקבלת מעמד של תושב קבע (גרין קארד) בתנאים מסוימים.

 

מה ההבדל בין תוכנית פיננסית לתוכנית עסקית?

תוכנית פיננסית היא מסמך המתאר את המטרות והתוכניות הפיננסיות של החברה. היא משמשת לסייע לחברה בקבלת החלטות לגבי נכסיה, התחייבויותיה והונה העצמי.

תוכנית עסקית היא מסמך המתאר את המטרות והאסטרטגיות של החברה וכיצד היא תשיג אותם.

תוכנית פיננסית היא מסמך המסכם את היעדים הכלכליים שלך לעתיד ואת העלויות הצפויות. היא מסייעת בקבלת החלטות ובניהול הכספים באופן שיאפשר להגשים את היעדים האלה.

תוכניות עסקיות יסודיות מספקות מפת דרכים לחברה ומתארות את התוכנית בפורמט קל לעיכול.

 

מה צריכה לכלול התוכנית העסקית של חברת סטארטאפ?

תוכנית עסקית לסטארטאפ כוללת מסמכים המתארים את המוצרים או השירותים שיוצעו, את השווקים אליהם הם ימכרו, את המשאבים הכספיים הנדרשים להשקה ולתפעול החברה וכן את צוות ההנהלה.

תוכנית עסקית צריכה לכלול את התכנית להשגת הכנסות, את המטרות של החברה, את הדרכים להבטחת יציבות פיננסית לטווח ארוך, את האסטרטגיות השיווקיות ואת הדרכים להתמודדות עם תחרות.

 

חשוב לדעת

תוכנית עסקית לקבלת ויזה לארה"ב היא דרך מצוינת לאזרחים ממדינות שונות להגיע לארה"ב, אך היא מחייבת השקעה כלכלית ומחויבות בניהול עסק מוצלח. כדי לעמוד בדרישות הויזה, על המשקיע העיקרי לשמור על 50% לפחות מהבעלות בעסק, להעסיק עובדים אמריקאים במשרה מלאה ולעמוד בקריטריונים של הויזה לפי דרישות הקונסוליה האמריקאית.

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון, הוא טווח הזמן של הוויזה. במרבית המקרים, ויזת ה-E2 תקפה לתקופה של חמש שנים אותה ניתן להאריך בהמשך, וויזה 1-L  תקפה לכל היותר ל- 7 שנים. ולכן השאלה המרכזית היא האם העסק שהוקם בארה”ב יצליח להתפרנס ולהצמיח במהלך תקופה זו? משקיע צריך להתמודד עמה בפרויקט ההשקעה שלו ובעסק שפתח בארצות הברית.

הקמת עסק בארה”ב מאפשרת למשקיעים ליהנות ממערכת המס האמריקאית, שמציעה מגוון רחב של הזדמנויות לחסכון במסים ולהגנה על ההשקעה שלהם. ייעוץ מקצועי עם מומחי ERB יכול לסייע בהבנת היתרונות והאתגרים הקשורים גם לתחום המסים.

 

סיוע בהכנת תוכנית עסקית

לצורך עריכת התכנית העסקית הספציפית עבור ויזה לארה"ב, מומלץ לפנות אך ורק לאותם אנשי מקצוע שיש להם בקיאות בתחום הכלכלה והעסקים. שכן, בסופו של דבר, התכנית העסקית מוגשת לא כמטרה בפני עצמה, אלא לצורך קבלת הוויזה לארה"ב. צוות ERB בעל מומחיות גבוהה בהכנת תוכניות עסקיות למשקיעים לצורך קבלת ויזת E2 ו 1-L לארצות הברית. אנו יודעים כיצד לקדם את האינטרס של מבקש ויזה לארה"ב, להציג את העסק על הצד הטוב ביותר ובכך להגביר את סיכויי ההצלחה.

ככל ואתם צריכים עזרה בהכנת תכנית עסקית לקבלת ויזה לארה"ב, אל תהססו לפנות אלינו.